Informacja w sprawie umów z PGE dla Uczestników Projektu dot. montażu paneli fotowoltaicznych
Po sygnałach jakie otrzymywali pracownicy Urzędu Miasta od mieszkańców Tarnobrzega ws. umów i metod rozliczeń z PGE na zasadzie net-bilingu, zostało wystosowane pismo do PGE Obrót S.A. w celu wyjaśnienia sprawy.
W odpowiedzi, PGE wyjaśniło, iż dla mieszkańców, którzy podpisali oświadczenie o statusie prosumenta energii odnawialnych, wykonane zostaną korekty metody rozliczenia. W związku ze znaczną liczbą oświadczeń, PGE informuje o wydłużonym terminie wystawiania korekt.
Ponadto informujemy, iż Oświadczenie Klienta o statusie prosumenta energii odnawialnej, dotyczące zawarcia umowy na zakup, montaż lub dofinansowanie mikroinstalacji z jednostką samorządu terytorialnego lub innym podmiotem, który realizuje projekt DOTYCZY TYLKO MIESZKAŃCÓW, KTÓRZY ZAWARLI UMOWĘ UCZESTNICTWA W PROJEKCIE Z MIASTEM DO 31.03.2022 ROKU.
Skan odpowiedzi z PGE Obrót S.A w załączeniu.