
Nr pok. |
Nr telefonu |
Funkcja |
||
ul. Kościuszki 32 |
||||
202/I p |
158181 |
570 |
Łukasz Nowak - Prezydent Miasta |
|
fax: |
Kamil Kalinka - Zastępca Prezydenta Miasta |
|||
15822-25-04 |
||||
Sekretariat |
||||
208/I p |
158181 |
518 |
Sekretarz Miasta |
|
Skarbnik Miasta |
||||
Sekretariat |
||||
Centrala |
15822-65-70 |
|||
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Kościuszki 30 |
|||
213/II p |
158181 |
567 |
Kierowik Biura - Audytor Wewnętrzny |
225/II p |
158181 |
562 |
Wieloosobowe stanowisko ds. analiz zarządczych oraz audytu |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 30 |
||||
ul. Kościuszki 30 |
158181 |
515 |
Kierownik Biura Informatyki |
|
571-313-800 |
Biuro Informatyki |
|||
158181 |
569 |
|||
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 30 |
||||
201/II p |
158181 |
510 |
Inspektor Ochrony Danych |
|
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 32 |
||||
106/parter |
158181 |
586 |
Kierownik Biura Kadr i Polityki Zatrudnienia |
|
105/parter |
158181 |
585 |
Stanowisko ds. kadrowych i polityki zatrudnienia |
|
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Kościuszki 30 |
|||
221/II p |
158181 |
285 |
Kierownik Biura Kontroli |
208/II p |
158181 |
286 |
Biuro Kontroli |
207/II p |
158181 |
287 |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Funkcja / Wydział |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
Sektor A Sala 1 |
158181 |
242 |
Kierownik Biura Obsługi Interesantów |
|
fax: |
||||
15822-52-81 |
||||
Sektor A Sala 1 St. 1 |
158181 |
275 |
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa |
|
Sektor A Sala 1 St. 2 |
158181 |
276 |
Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - Ewidencja gruntów i budynków |
|
Sektor A Sala 1 St. 3 |
158181 |
278 |
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami - Gospodarka Nieruchomościami |
|
Sektor A Sala 1 St. 5 |
158181 |
279 |
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska, Wydział Edukacji i Zdrowia, Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych, Dodatki mieszkaniowe |
|
Sektor A Sala 1 St. 6 - 7 |
158181 |
270 |
Wydział Podatków |
|
Sektor A Sala 2 St. 1 |
158181 |
271 |
Wydział Komunikacji – Rejestracja pojazdów |
|
Sektor A Sala 2 St. 2 |
158181 |
280 |
||
Sektor A Sala 2 St. 3 |
158181 |
237 |
Wydział Komunikacji – Prawa jazdy |
|
Sektor A Sala 3 St. 1 |
158181 |
516 |
Miejski Rzecznik Konsumentów |
|
Sektor A Sala 3 St. 2 |
158181 |
282 |
Wydział Spraw Obywatelskich - Ewidencja działalności gospodarczej |
|
Sektor B Sala 1 St. 1 2 |
158181 |
243 |
Wydział Spraw Obywatelskich - Ewidencja Ludności |
|
Sektor B Sala 1 St. 3 |
158181 |
230 |
Wydział Spraw Obywatelskich - Ewidencja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych |
|
Sektor B Sala 2 |
158181 |
281 |
Wydział Spraw Obywatelskich - Dowody osobiste |
|
Sektor B Sala 2 |
||||
Kasa |
158181 |
201 |
Kasa |
|
Kancelaria Główna |
158181 |
200 |
Informacja Kancelaria Główna |
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 32 |
||||
207/I p |
158181 |
513 |
Biuro Obsługi Prawnej |
|
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Kościuszki 32 |
|||
107,108/parter |
158181 |
566 |
Kierownik Biura Rady Miasta |
fax: |
|||
15822-50-42 |
|||
158181 |
587 |
Stanowisko ds. obsługi Rady Miasta, Komisji Rady i jednostek pomocniczych |
|
15822-71-39 |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Mickiewicza 7 |
|||
20/I p |
158181 |
568 |
Zamówienia Publiczne |
fax: |
|||
15822-13-04 |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Mickiewicza 7 |
|||
Sektor A Sala 3 St. 1 |
158181 |
516 |
Miejski Rzecznik Konsumentów |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Mickiewicza 7 |
|||
13/I p |
158181 |
228 |
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Mickiewicza 7 |
|||
59/III p |
158181 |
256 |
Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Mickiewicza 7a |
|||
ul. Mickiewicza 7a |
158181 |
294 |
Komendant Straży Miejskiej |
tel. interw. |
986 |
Straż Miejska |
|
158181 |
268 |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
Sektor B Sala 3 |
158181 |
274 |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
|
Sektor B Sala 4 |
158181 |
272 |
USC Sporządzanie aktów urodzeń / wydawanie zaświadczeń |
|
Sektor B Sala 5 |
158181 |
273 |
USC Sporządzanie aktów (zgonów, małżeństw) / wydawanie zaświadczeń |
|
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 32 |
||||
104/parter |
158181 |
555 |
Naczelnik Wydział Budżetu i Finansów |
|
103/parter |
158181 |
571 |
Zastępca Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów |
|
104a/parter |
158181 |
581 |
Stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej budżetu - rozliczenia w zakresie VAT, sprawozdawczość budżetowa, ewidencja księgowa dochodów i wydatków Urzędu Miasta Tarnobrzega |
|
104c/parter |
158181 |
582 |
Stanowisko ds. obsługi płac |
|
103/parter |
158181 |
571 |
Stanowisko ds. planowania i wykonywania budżetu |
|
102a/parter |
158181 |
577 |
Stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej budżetu - obsługa rachunków bankowych, ewidencja księgowa opłat geodezyjno-kartograficznych, mandatów karnych, opłat w strefie płatnego parkowania |
|
102/parter |
158181 |
578 |
Stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej budżetu - ewidencja księgowa organu |
|
Stanowisko ds. obsługi płac |
||||
101a/parter |
158181 |
574 |
Stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej budżetu - ewidencja księgowa opłat z tytułu użytkowania wieczystego, najmu, dzierżaw, czynszów za lokale socjalne i komunalne, zajęcia pasa drogowego, kar pieniężnych |
|
158181 |
579 |
|||
158181 |
574 |
Stanowisko ds. windykacji należności - windykacja należności cywilnoprawnych oraz niepodatkowych należności publicznoprawnych |
||
158181 |
579 |
WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO |
||||
ul. Kościuszki 30 |
||||
ul. Kościuszki 30 |
158181 |
519 |
Zastępca Naczelnika Wydz. Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego |
|
158181 |
520 |
Stanowisko ds. obronnych i ochrony przeciwpożarowej |
||
Stanowisko ds. organizacyjnych, technicznych i zaopatrzenia |
||||
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 30 |
||||
219/II p |
158181 |
213 |
Naczelnik Wydz. Edukacji, Zdrowia, Sportu i Kultury |
|
214/II p |
158181 |
214 |
Stanowisko ds. finansów oświatowych |
|
212/II p |
158181 |
207 |
Stanowisko ds. ochrony zdrowia |
|
220/II p |
158181 |
203 |
Stanowisko ds. placówek oświatowych |
|
215/II p |
158181 |
202 |
Stanowisko ds. placówek oświatowych |
|
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
40/II p |
158181 |
240 |
Naczelnik Wydz. Geodezji i Gospodarki Gruntami / Geodeta Powiatowy - Kierownik GODGiK |
|
34/II p |
158181 |
210 |
Zastępca Naczelnika Wydz. Geodezji i Gospodarki Gruntami |
|
28/II p |
158181 |
205 |
Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - przygotowywanie dokumentacji w ramach zgłoszonych prac geodezyjnych, udostępnianie i włączanie dokumentów do zasobu GODGiK, wystawianie dokumentów obliczenia opłat |
|
27/II p |
158181 |
204 |
Stanowisko ds. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - przyjmowanie i ewidencjonowanie projektów sieci uzbrojenia terenu, przeprowadzanie narad koordynacyjnych, naliczanie opłat związanych z koordynacją usytuowania projektów sieci uzbrojenia terenu. |
|
Zastępca Kierownika GODGiK - Wieloosobowe stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. |
||||
33a/II p |
158181 |
297 |
Stanowisko ds. map numerycznych - aktualizacja operatu ewidencyjnego w części kartograficznej. |
|
Stanowisko ds. katastru nieruchomości - wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie rejestru cen nieruchomości, prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. |
||||
33/II p |
158181 |
206 |
Stanowisko ds. map numerycznych - aktualizacja operatu ewidencyjnego w części kartograficznej / Wieloosobowe stanowisko ds. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - przyjmowanie i ewidencjonowanie projektów sieci uzbrojenia terenu, naliczanie opłat związanych z koordynacją usytuowania projektów sieci uzbrojenia terenu. |
|
Stanowisko ds. katastru nieruchomości - wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie rejestru cen nieruchomości, prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. |
||||
37/II p |
158181 |
235 |
Stanowisko ds. obsługi geodezyjnej - prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów, prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości, komunalizacja mienia Skarbu Państwa, regulacja stanów prawnych nieruchomości. |
|
158181 |
223 |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu i Skarbu Państwa - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, najmem, dzierżawą użyczeniem, ustanowieniem trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, naliczanie i aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości, zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, odszkodowań, prowadzenie spraw związanych z zezwoleniem na czasowe zajęcie nieruchomości, przeprowadzaniem ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, zaliczanie wartości nieruchomości pozostawionych za granicą na poczet opłat za użytkowanie wieczyste lub ceny sprzedaży nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i naliczaniem opłat adiacenckich. |
||
38/II p |
158181 |
221 |
Stanowisko ds. gospodarki ziemią i ochrony gruntów rolnych - prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów rolnych i leśnych z produkcji, prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, najmem, użyczeniem gruntów stanowiących własność gminy położonych na terenie osiedli rolniczych. |
|
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, najmem, dzierżawą, użyczeniem, zezwolenia na czasowe zajęcia nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu dla poszczególnych właścicieli urządzeń usytuowanych na nieruchomościach. |
||||
39/II p |
158181 |
218 |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego, naliczanie opłat za użytkowanie wieczyste i dzierżawy nieruchomości stanowiących własność gminy. |
|
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości darowizny i zamiany, najmem, użyczenie gruntów stanowiących własność gminy, prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności, prowadzenie spraw związanych z wnoszeniem nieruchomości jako aporty do spółek, prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali komunalnych. |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
52/ III p |
158181 |
246 |
Naczelnik Wydz. Gospodarki Komunalnej i Środowiska |
|
54/ III p |
158181 |
224 |
Zastępca Naczelnika Wydz. Gospodarki Komunalnej i Środowiska |
|
6/ parter |
158181 |
257 |
Stanowisko ds. dodatków mieszkaniowych |
|
56/ III p |
158181 |
226 |
Stanowisko ds. lokalowych - wnioski lokale mieszkalne i socjalne, wspólnoty mieszkaniowe |
|
Stanowisko ds. lokalowych - wnioski lokale socjalne, eksmisje |
||||
158181 |
211 |
Stanowisko ds. lokalowych - lokale użytkowe, wspólnoty lokali użytkowych |
||
59/III p |
158181 |
256 |
Stanowisko ds.ochrony środowiska i ochrony zwierząt, decyzje środowiskowe |
|
Stanowisko ds. obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, opłaty i deklaracje za gospodarowanie odpadami |
||||
60/ III p |
158181 |
263 |
Stanowisko ds. komunalnych - cmentarze, pozwolenia na sprowadzenie zwłok z zagranicy |
|
Stanowisko ds. ochrony środowiska - ochrona powietrza |
||||
58/III p |
158181 |
229 |
Stanowisko ds. obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, opłaty i deklaracje za gospodarowanie odpadami, odbiór odpadów w ramach systemu |
|
Stanowisko ds. obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi |
||||
57/III p |
158181 |
225 |
||
55/III p |
158181 |
219 |
Stanowisko ds. Zieleni, ochrony przyrody i leśnictwa |
|
53/IIIp |
158181 |
264 |
||
Stanowisko ds. komunalnych - czystość ulic i akcja zima |
||||
54/ III p |
158181 |
224 |
Stanowisko ds. ochrony środowiska, melioracji i rolnictwa |
|
Stanowisko ds. ochrony środowiska - gospodarka odpadami, hałas |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul Mickiewicza 7 |
||||
26/I p |
158181 |
238 |
Naczelnik Wydz. Komunikacji |
|
25/I p |
158181 |
239 |
Stanowisko ds. rejestracji pojazdów |
|
24/I p |
158181 |
241 |
Stanowisko ds. praw jazdy |
|
21/I p |
158181 |
209 |
Stanowisko ds. transportu drogowego, stacji kontroli pojazdów i ośrodków szkolenia kierowców |
|
Sektor A Sala 2 St. 1 |
158181 |
271 |
Stanowisko ds. rejestracji pojazdów |
|
Sektor A Sala 2 St. 2 |
158181 |
280 |
Stanowisko ds. rejestracji pojazdów |
|
Sektor A Sala 2 St. 3 |
158181 |
237 |
Stanowisko ds. praw jazdy |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
|
ul. Kościuszki 32 |
|||
206/I p |
158181 |
525 |
Naczelnik Wydziału Organizacji i Partycypacji Społecznej |
203/I p |
158181 |
575 |
Stanowisko ds. organizacyjnych, współpracy z Prezydentem, Radą Miasta, administracją zespoloną oraz innymi urzędami i instytucjami |
158181 |
573 |
Stanowisko ds. zaopatrzenia, zarządu majątkiem ruchomym, ewidencji wyposażenia |
|
Stanowisko ds. skarg i wniosków |
|||
204/I p |
158181 |
595 |
Stanowisko ds. bieżących napraw, konserwacji sprzętu, administrowania budynkami i lokalami biurowymi |
Stanowisko ds. transportu i obsługi teleinformatycznej |
|||
Stanowisko ds. zaopatrzenia, zarządu majątkiem ruchomym, ewidencji wyposażenia |
|||
101/ parter |
158181 |
576 |
Stanowisko ds. skarg i wniosków |
100/ parter |
158181 |
583 |
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i partycypacji społecznej |
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i partycypacji społecznej |
|||
ul. Mickiewicza 7 |
|||
8/I p |
158181 216 |
Stanowisko ds. archiwum |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
18/I p |
158181 |
267 |
Naczelnik Wydziału Podatków |
|
14/I p |
158181 |
261 |
Stanowisko ds. wymiaru podatków - wymiar, ksiegowość i windykacja podatku od środków transportowych |
|
158181 |
232 |
Stanowisko ds. księgowości podatkowej - księgowość i windykacja podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych nieposiadających gospodarstw rolnych (poniżej 1 ha), rozliczanie inkasentów |
||
15/I p |
158181 |
247 |
Stanowisko ds. wymiaru podatków - wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych nieposiadających gospodarstw rolnych (poniżej 1 ha) |
|
16/I p |
158181 |
269 |
Stanowisko ds. wymiaru podatków - wymiar, księgowość i windykacja podatku od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych i spółek nieposiadających osobowości prawnej |
|
17/I p |
158181 |
291 |
Stanowisko ds. księgowości podatkowej - księgowość i windykacja podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych posiadających gospodarstwa rolne, księgowość i windykacja podatku rolnego i leśnego osób prawnych, jednostek organizacyjnych i spółek nieposiadających osobowości prawnej, rozliczanie inkasentów |
|
158181 |
248 |
Stanowisko ds. wymiaru podatków - wymiar podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych posiadających gospodarstwa rolne, wymiar podatku rolnego i leśnego osób prawnych, jednostek organizacyjnych i spółek nieposiadających osobowości prawnej |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 32 |
||||
206/I p |
158181 |
545 |
Naczelnik Wydziału Promocji, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej |
|
206/I p |
158181 |
588 |
Stanowisko ds. promocji miasta oraz komunikacji społecznej |
|
206/I p |
158181 |
589 |
||
ul. Kościuszki 30 |
||||
218/II p |
158181 |
517 |
Stanowisko ds. kultury, sportu i turystyki |
|
158181 |
593 |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Kościuszki 30 |
||||
209/II p |
158181 |
236 |
Naczelnik Wydz. Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych |
|
210/II p |
158181 |
266 |
Stanowisko ds. rozwoju miasta i funduszy pomocowych |
|
211/II p |
158181 |
265 |
||
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
9/I p |
158181 |
233 |
Naczelnik Wydz. Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego |
|
10/I p |
158181 |
292 |
Stanowisko ds. ewidencji ludności - postępowania meldunkowe |
|
11/I p |
158181 |
234 |
Stanowisko do spraw dowodów osobistych |
|
Stanowisko ds. dowodów osobistych / Zgromadzenia publiczne, |
||||
23/I p |
158181 |
244 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
|
158181 |
220 |
|||
Sektor A Sala 3 St. 2 |
158181 |
282 |
Stanowisko do spraw ewidencji działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
|
Sektor B Sala 1 St. 1 2 |
158181 |
243 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
|
Sektor B Sala 1 St. 3 |
158181 |
230 |
Stanowisko do spraw ewidencji działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
|
Sektor B Sala 2 |
158181 |
281 |
Stanowisko do spraw dowodów osobistych |
|
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
31/II p |
158181 |
262 |
Naczelnik Wydz. Techniczno – Inwestycyjnego i Drogownictwa |
|
32a/II p |
158181 |
293 |
Zastępca Naczelnika Wydz. Techniczno – Inwestycyjnego i Drogownictwa |
|
30/II p |
158181 |
259 |
Ewidencja dróg, zjazdy, reklamy |
|
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
||||
29/II p |
158 181 |
288 |
||
158181 |
258 |
|||
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża budowlana |
||||
32a/II p |
158181 |
260 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża drogowa, inżynieria ruchu |
|
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
||||
Ewidencja dróg, zjazdy, reklamy |
||||
42/III p |
158181 |
227 |
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
|
43/III p |
158181 |
251 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego - Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
|
158181 |
289 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża elektryczna |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
||
ul. Mickiewicza 7 |
||||
47/III p |
158181 |
253 |
Naczelnik Wydz. Urbanistyki, Architektury i Budownictwa |
|
48/III p |
158181 |
254 |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę-decyzje o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego |
|
46/III p |
158181 |
212 |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę - pozwolenia na budowę, zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego |
|
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę - opieka nad zabytkami, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, dzienniki budowy |
||||
49/III p |
158181 |
255 |
Stanowisko ds. planowania przestrzennego- zaświadczenia i opinie o przeznaczeniu terenów w planach zagospodarowania przestrzennego, postanowienia dot. podziałów działek, zaświadczenia o samodzielności lokali. |
|
Stanowisko ds. planowania przestrzennego- procedury miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opinie dotyczące przeznaczenia terenów. |