Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
Sektor A Sala 1 |
tel/fax: |
Monika Ruszowska - Kierownik Biura Obsługi Interesantów |
15 81 81 242 |
||
Sektor A Sala 1, st. 1 |
15 81 81 275 |
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa |
Sektor A Sala 1, st. 2 |
15 81 81 276 |
Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej |
Sektor A Sala 1, st. 3 |
15 81 81 277 |
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami - Ewidencja gruntów i budynków |
Sektor A Sala 1, st. 4 |
15 81 81 278 |
Gospodarka nieruchomościami |
Sektor A Sala 1, st. 5 |
15 81 81 279 |
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska; Wydział Edukacji, Zdrowia, Sportu i Kultury; Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych |
Sektor A Sala 1, st. 6 - 7 |
15 81 81 270 |
Wydział Podatków - Podatki i opłaty lokalne |
Sektor A Sala 2, st. 1 |
15 81 81 271 |
Wydział Komunikacji – Rejestracja pojazdów |
Sektor A Sala 2, st. 2 |
15 81 81 280 |
|
Sektor A Sala 2, st. 3 |
15 81 81 237 |
Wydział Komunikacji – Prawa jazdy |
Sektor A Sala 3, st. 2 |
15 81 81 282 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Ewidencja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych |
Sektor B Sala 1, st. 1 2 |
15 81 81 281 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Dowody osobiste |
Sektor B Sala 1, st. 3 |
15 81 81 230 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Ewidencja działalności gospodarczej |
Sektor B Sala 2 |
15 81 81 243 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Ewidencja Ludności |
Kasa |
15 81 81 201 |
Kasa |
Informacja Kancelaria |
15 81 81 200 |
Informacja Kancelaria |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
Sektor B Sala 3 |
15 81 81 274 |
Agnieszka Kopeć - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
Sektor B Sala 4 |
15 81 81 272 |
USC Sporządzanie Aktów urodzeń / wydawanie zaświadczeń |
Sektor B Sala 5 |
15 81 81 273 |
USC Sporządzanie Aktów (zgonów, małżeństw) / wydawanie zaświadczeń |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
BOI |
15 81 81 516 |
Robert Kwiatkowski - Miejski Rzecznik Konsumentów |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
9/I p |
15 81 81 233 |
Piotr Kanios - Naczelnik Wydz. Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego |
23/I p |
15 81 81 244 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
12/I p |
15 81 81 234 |
Stanowisko do spraw dowodów osobistych |
11/I p |
15 81 81 292 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
Sektor A Sala 3 St. 2 |
15 81 81 282 |
Stanowisko do spraw ewidencji działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
Sektor B pok. 2 |
15 81 81 281 |
Stanowisko do spraw dowodów osobistych |
Sektor B pok. 1a |
15 81 81 230 |
Stanowisko do spraw ewidencji działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
Sektor B pok. 1 |
15 81 81 243 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
26/I p |
15 81 81 238 |
Adam Napieracz - Naczelnik Wydz. Komunikacji |
25/I p |
15 81 81 239 |
Rejestracja pojazdów |
24/I p |
15 81 81 241 |
Prawa jazdy |
21/I p |
15 81 81 209 |
Transport drogowy, stacje kontroli pojazdów i ośrodki szkolenia kierowców |
Sektor A Sala 2, st. 1 |
15 81 81 271 |
Rejestracja pojazdów |
Sektor A Sala 2, st. 3 |
15 81 81 237 |
Prawa jazdy |
206/I p |
15 81 81 545 |
Katarzyna Knap-Sawicka - Naczelnik Wydziału Wydział Promocji, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej |
206/I p |
15 81 81 588 |
Stanowisko ds. informacji, promocji i współpracy zagranicznej Miasta |
218/II p |
15 81 81 517 |
Stanowisko ds. kultury, sportu i turystyki (budynek przy ul. Tadeusza Kościuszki 30) |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
40/II p |
15 81 81 240 |
Stanisław Czuchara- Naczelnik Wydz. Geodezji i Gospodarki Gruntami / Geodeta Powiatowy - Kierownik GODGiK |
34/II p |
15 81 81 210 |
Małgorzata Jasłowska - Zastępca Naczelnika Wydz. Geodezji i Gospodarki Gruntami |
28/II p |
15 81 81 205 |
Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - przygotowywanie dokumentacji w ramach zgłoszonych prac geodezyjnych, udostępnianie i włączanie dokumentów do zasobu GODGiK, wystawianie dokumentów obliczenia opłat |
27/II p |
15 81 81 204 |
Stanowisko ds. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - przyjmowanie i ewidencjonowanie projektów sieci uzbrojenia terenu, przeprowadzanie narad koordynacyjnych, naliczanie opłat związanych z koordynacją usytuowania projektów sieci uzbrojenia terenu. |
Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - Zastępca Kierownika GODGiK |
||
33a/II p |
15 81 81 297 |
Stanowisko ds. map numerycznych - aktualizacja operatu ewidencyjnego w części kartograficznej |
Stanowisko ds. katastru nieruchomości - wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie rejestru cen nieruchomości, prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów |
||
33/II p |
15 81 81 206 |
Stanowisko ds. map numerycznych - aktualizacja operatu ewidencyjnego w części kartograficznej / Stanowisko ds. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - przyjmowanie i ewidencjonowanie projektów sieci uzbrojenia terenu, naliczanie opłat związnych z koordynacją usytuowania projektów sieci uzbrojenia terenu |
Stanowisko ds. katastru nieruchomości - wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie rejestru cen nieruchomości, prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów |
||
37/II p |
15 81 81 235 |
Stanowisko ds. obsługi geodezyjnej - prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości, prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości, komunalizacja mienia Skarbu Państwa, regulacja stanów prawnych nieruchomości |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu i Skarbu Państwa - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, najmem, dzierżawą użyczeniem, ustanowieniem trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, naliczanie i aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości, zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, odszkodowań, prowadzenie spraw związanych z zezwoleniem na czasowe zajęcie nieruchomości, przeprowadzaniem ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, zaliczanie wartości nieruchomości pozostawionych za granicą na poczet opłat za użytkowanie wieczyste lub ceny sprzedaży nieruchomości |
||
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu i Skarbu Państwa - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, najmem, dzierżawą użyczeniem, prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i naliczaniem opłat adiacenckich, zezwolenia na czasowe zajęcia nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu dla poszczególnych właścicieli urządzeń usytuowanych na nieruchomościach |
||
38/II p |
15 81 81 221 |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości darowizny i zamiany gruntów stanowiących własność gminy, prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności, prowadzenie spraw związanych z wnoszeniem nieruchomości jako aporty do spółek, prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali komunalnych |
Stanowisko ds.. gospodarki ziemią i ochrony gruntów rolnych - prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów rolnych i leśnych z produkcji, prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą, najmem, użyczeniem gruntów stanowiących własność gminy położonych na terenie osiedli rolniczych |
||
39/II p |
15 81 81 218 |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą, najmem, użyczeniem, zamianą gruntów stanowiących własność gminy |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego, prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów, naliczanie opłat za użytkowanie wieczyste i dzierżawy nieruchomości stanowiących własność gminy |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
47/III p |
15 81 81 253 |
Natalia Figórska - Bąk - Naczelnik Wydz. Urbanistyki, Architektury i Budownictwa |
48/III p |
15 81 81 254 |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę-decyzje o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego |
46/III p |
15 81 81 212 |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę - pozwolenia na budowę, zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę - opieka nad zabytkami, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, dzienniki budowy |
||
49/III p |
15 81 81 255 |
Stanowisko ds. planowania przestrzennego - zaświadczenia i opinie o przeznaczeniu terenów w planach zagospodarowania przestrzennego, postanowienia dot. podziałów działek, zaświadczenia o samodzielności lokali |
Stanowisko ds. planowania przestrzennego - procedury miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opinie dotyczące przeznaczenia terenów |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
52/ III p |
15 81 81 246 |
Jolanta Hyla - Naczelnik Wydz. Gospodarki Komunalnej i Środowiska |
54/ I p |
15 81 81 224 |
Łukasz Maciąg - Zastępca Naczelnika Wydz. Gospodarki Komunalnej i Środowiska |
6/ parter | 15 81 81 257 | Stanowisko ds. dodatków mieszkaniowych |
56/ III p |
15 81 81 226 |
Stanowisko ds. lokalowych - wnioski lokale mieszkalne i socjalne, wspólnoty mieszkaniowe, eksmisje |
56/ III p |
15 81 81 211 |
Stanowisko ds. lokalowych - lokale użytkowe, wspólnoty lokali użytkowych |
59/ III p | 15 81 81 256 | Stanowisko ds. Ochrony zwierząt i rolnictwa |
60/ III p |
15 81 81 263 |
Stanowisko ds. komunalnych - cmentarze, pozwolenia na sprowadzenie zwłok z zagranicy |
58/ III p |
15 81 81 229 |
Stanowisko ds. obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, opłaty i deklaracje za gospodarowanie odpadami |
57/ III p | 15 81 81 225 | Stanowisko ds. obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, odbiór odpadów w ramach systemu |
55/ III p |
15 81 81 219 |
Stanowisko ds. zieleni, ochrony przyrody i leśnictwa |
53/ III p | 15 81 81 264 | Stanowisko ds. komunalnych - czystość ulic i akcja zima |
54/ I p |
15 81 81 224 |
Stanowisko ds. Ochrony środowiska, melioracji i rolnictwa Stanowisko ds. Ochrony środowiska - gospodarka odpadami, hałas |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko |
104/parter |
15 81 81 555 |
Aleksandra Pagacz - Naczelnik Wydział Budżetu i Finansów |
103/parter |
15 81 81 571 |
Krzysztof Walczyk - Zastępca Naczelnika Wydział Budżetu i Finansów |
104b/parter |
15 81 81 581 |
Rozliczenia w zakresie VAT, sprawozdawczość budżetowa, ewidencja księgowa dochodów i wydatków budżetu miasta |
104a/parter |
15 81 81 582 |
Stanowisko ds. obsługi płac |
103/parter |
15 81 81 571 |
Budżet miasta i jego zmiany |
102a/parter |
15 81 81 577 |
Obsługa rachunków bankowych, ewidencja księgowa projektów unijnych, ewidencja księgowa opłat geodezyjno - kartograficznych, mandatów karnych |
102/parter |
15 81 81 578 |
Ewidencja księgowa organu |
101a/parter |
15 81 81 574 |
Ewidencja księgowa opłat z tytułu użytkowania wieczystego, najmu, dzierżaw, czynszów za lokale socjalne i komunalne, zajęcia pasa drogowego |
15 81 81 579 |
Stanowisko ds. obsługi finansowej projektów realizowanych ze środków funduszy europejskich. |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
207/I p |
15 81 81 525 |
Robert Chrząstek - Naczelnik Wydziału Organizacji i Partycypacji Społecznej |
203/I p |
15 81 81 575 |
Stanowisko ds. organizacyjnych, współpracy z Prezydentem, Radą Miasta, administracją zespoloną oraz innymi urzędami i instytucjami |
15 81 81 573 |
Stanowisko ds. zaopatrzenia, zarządu majątkiem ruchomym, ewidencji wyposażenia |
|
204/I p |
15 81 81 595 |
Stanowisko ds. bieżących napraw, konserwacji sprzętu, administrowania budynkami i lokalami biurowymi. |
15 81 81 596 |
Stanowisko ds. zaopatrzenia, zarządu majątkiem ruchomym, ewidencji wyposażenia |
|
101/parter |
15 81 81 576 |
Stanowisko ds. skarg i wniosków |
100/parter |
15 81 81 583 |
Stanowisko ds. wspólpracy z organizacjami pozarządowymi i partycypacji społecznej |
ul. Mickiewicza 7 | ||
Archiwum | 15 81 81 216 | Wieloosobowe stanowisko ds. archiwum |
15 81 81 208 | Wieloosobowe stanowisko ds. archiwum - archiwum zakładowe |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
29/II p |
15 81 81 258 |
Małgorzata Matyka - P.o. Naczelnik Wydziału Techniczno–Inwestycyjnego i Drogownictwa |
32/II p |
15 81 81 293 |
Magdalena Walkiewicz - Z-ca Naczelnika Wydz. Techniczno–Inwestycyjnego i Drogownictwa |
30/II p |
15 81 81 259 |
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
15 81 81 251 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża sanitarna Inspektor nadzoru inwestorskiego branża drogowa |
|
29/II p |
15 81 81 258 |
|
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
||
15 81 81 289 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża elektryczna i branża budowlana |
|
32a/II p |
15 81 81 260 |
Sprawy związane z zajęciem pasa drogowego i lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej, przejazdy ponadnormatywne, wykorzystanie dróg w sposób szczególny - imprezy |
51/III p |
15 81 81 227 |
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko |
16/I p |
15 81 81 267 |
Mateusz Bąk - Naczelnik Wydziału Podatków |
14/I p. | 15 81 81 261 | Wymiar i ksiegowość podatku od środków transportowych |
14/I p. |
15 81 81 232 |
Księgowość i windykacja podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych nieposiadających gospodarstw rolnych (poniżej 1 ha), rozliczanie inkasentów |
15/I p. |
15 81 81 247 |
Wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych nieposiadających gospodarstw rolnych (poniżej 1 ha) |
17/I p. |
15 81 81 291 |
Księgowość i windykacja podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych posiadających gospodarstwa rolne, księgowość i windykacja podatku rolnego i leśnego osób prawnych jednostek organizacyjnych i spółek nieposiadających osobowości prawnej, rozliczanie inkasentów |
17/I p. |
15 81 81 248 |
Wymiar podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób posiadających gospodarstwa rolne |
16/I p. | 15 81 81 269 | Wymiar i księgowość podatku od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych i spółek nieposiadających osobowości prawnej |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
219/II p |
15 81 81 213 |
Tomasz Krawczuk - Naczelnik Wydz. Edukacji, Zdrowia, Sportu i Kultury |
214/II p |
15 81 81 214 |
Stanowisko ds. finansów oświatowych |
212/II p |
15 81 81 207 |
Stanowisko ds. ochrony zdrowia |
220/II p |
15 81 81 203 |
Stanowisko ds. placówek oświatowych |
215/II p |
15 81 81 202 |
Stanowisko ds. placówek oświatowych |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
42/III p |
15 81 81 236 |
Joanna Kozub-Kapel - Naczelnik Wydz. Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych |
41/III p |
15 81 81 266 |
Stanowisko ds. rozwoju miasta i funduszy pomocowych |
53/III p |
15 81 81 265 |
ul. Kościuszki 30 |
15 81 81 519 |
Przemysław Rawski - P.o. Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego |
15 822 20 72 |
Stanowisko ds. obronnych i ochrony przeciwpożarowej |
106/parter |
15 81 81 586 |
Monika Dziedzic - Kierownik Biura Kadr i Polityki Zatrudnienia |
105/parter | 15 81 81 585 | Wieloosobowe stanowisko ds. kadrowych i polityki zatrudnienia |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
p. 107, 108/parter |
15 81 81 566 |
Sylwia Witczak - Kierownik Biura Rady Miasta |
15 81 81 587 |
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Rady Miasta, Komisji Rady i jednostek pomocniczych |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
ul. Kościuszki 30 |
15 81 81 515 |
Janusz Wójcikowski - Kierownik Biura Informatyki |
15 81 81 569 |
Biuro Informatyki |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
44 |
15 81 81 285 |
Tomasz Bobrowski - Kierownik Biura Kontroli |
45 |
15 81 81 286 |
Biuro Kontroli |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
Sektor B Sala 6 |
fax: 15 822-13-04 |
Zamówienia Publiczne |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
ul. Kościuszki 30 |
15 81 81 510 |
Bartosz Kłoda - Inspektor Danych osobowych |
15 81 81 510 |
Przemysław Rękas - Inspektor Danych osobowych |
p.202 |
tel. 15 81 81 570 |
Łukasz Nowak - Prezydent Miasta Tarnobrzega |
p.208 |
tel. 15 81 81 518 |
Urszula Rzeszut - Skarbnik Miasta Jolanta Majchrzak - Sekretarz Miasta |