Web Content Accessibility Guidelines

Kontrast

Kursor

Czcionka

Obrazy

Odnośniki

558

OZE - odnawialne źródła energii

Powrót

PRZESUNIĘTY TERMIN ODBIORU UMÓW

PRZESUNIĘTY TERMIN ODBIORU UMÓW

Z UWAGII NA KONIECZNOŚĆ WERYFIKACJI UMÓW POD KĄTEM:

- zaległości finansowych w stosunku do Miasta Tarnobrzeg,

- poprawności danych.

PRZESUNIĘCIU ULEGA TERMIN ODBIORU UMÓW PRZEZ MIESZKAŃCÓW

NOWY TERMIN ODBIORU ZOSTANIE PODANY W OSOBNYM KOMUNIKACIE


Informacje

1. WYDŁUŻENIE TERMINU PODPISYWANIA UMÓW Z MIESZKAŃCAMI

Informujemy,  iż WYDŁUŻENIU ULEGA TERMIN do 25.03.2022 r.  NA PODPISANIE UMÓW z  mieszkańcami  zakwalifikowanymi  do projektu

2. ZAKOŃCZENIE NABORU UZUPEŁNIAJĄCEGO

Z dniem 18.03.2022 r. zakończony zostaje nabór uzupełniajacy do projektu dot. montażu paneli fotowoltaicznych w ramach projektu pn.:  „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”  realizowanego w ramach działania 3.1 Rozwój OZE (Odnawialne Źródła Energii), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020


Podpisywanie umów z uczestnikami projektu dot. montażu instalacji OZE z naboru uzupełniającego

Podpisywanie umów z uczestnikami projektu dot. montażu instalacji OZE z naboru uzupełniającego

Informujemy, iż od 17 marca br. Miasto Tarnobrzeg rozpoczyna podpisywanie umów w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu z mieszkańcami, którzy złożyli deklaracje udziału w projekcie w naborze uzupełniającym tj. od 28.02.2022 r.

Podpisywanie umów odbywać się będzie do dnia 25.03.2022 r. w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 18.00, pokój 210.

Do podpisania umowy niezbędne jest osobiste stawienie się właściciela lub wszystkich współwłaścicieli. W przypadku składania dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest pełnomocnictwo. W przypadku gdy nieruchomość, w której będą montowane instalacje posiada więcej niż jednego właściciela dopuszcza się wyznaczenie jednej osoby, która będzie reprezentowała wszystkich współwłaścicieli i podpisywała umowę z Miastem. Osoba taka będzie musiała dostarczyć w dniu podpisania umowy pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych współwłaścicieli.

Prosimy o posiadanie ze sobą dowodu osobistego.

Brak podpisu wszystkich właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości skutkować będzie skreśleniem z listy uczestników projektu.

UWAGA!!!

Istnieje możliwość wydrukowania, uzupełnienia i podpisania przez wszystkich Właścicieli/Współwłaścicieli załączonego poniżej wzoru umowy oraz dostarczenia 2 egzemplarzy podpisanej umowy do dnia 25.03.2022 r. do pokoju 210 w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00.

Umowę proszę wydrukować w 2 egzemplarzach. Na umowie proszę nie wpisywać numeru umowy oraz daty podpisania.

Druk umowy dostępny jest również w pokoju  210 w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz w Biurze Obsługi Interesanta stanowisko nr 5, ul. Mickiewicza 7, w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach: od 8.00 do 15.30, wtorek w godzinach: od 8.00 do 16.30.

Informacje pod nr tel. 571-313-710.

Pliki do pobrania

Zał nr 2 wzór umowy 08.03.pdf0.47MB

Podpisywanie umów z mieszkańcami - uczestnikami projektu dot. Montażu instalacji OZE

Podpisywanie umów z mieszkańcami - uczestnikami projektu dot. Montażu instalacji OZE

W związku z realizacją projektu pn.: „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega” informujemy, iż Miasto Tarnobrzeg od dnia 9.03.222 r. do dnia 16.03.2022 r. rozpoczyna podpisywanie umów z mieszkańcami na montaż instalacji OZE.

W związku z powyższym zapraszamy mieszkańców miasta, którzy złożyli deklaracje udziału w projekcie z listy podstawowej  (termin składania deklaracji do 23.02.2022 r.) oraz  listy rezerwowej (termin składania deklaracji do dnia 02.03.2022 r)., do podpisania umów w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu.

Podpisywanie umów odbywać się będzie w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 18.00, pokój 210.

Do podpisania umowy niezbędne jest osobiste stawienie się właściciela lub wszystkich współwłaścicieli. W przypadku składania dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest pełnomocnictwo. W przypadku gdy nieruchomość, w której będą montowane instalacje posiada więcej niż jednego właściciela dopuszcza się wyznaczenie jednej osoby, która będzie reprezentowała wszystkich współwłaścicieli i podpisywała umowę z Miastem. Osoba taka będzie musiała dostarczyć w dniu podpisania umowy pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych współwłaścicieli.

 Prosimy o posiadanie ze sobą dowodu osobistego.

Brak podpisu wszystkich właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości skutkować będzie skreśleniem z listy uczestników projektu.

 UWAGA!!!

Istnieje możliwość wydrukowania, uzupełnienia i podpisania przez wszystkich Właścicieli/Współwłaścicieli załączonego poniżej wzoru umowy oraz dostarczenia podpisanej umowy do dnia 16.03.2022 r. do pokoju 210
w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00.

Umowę proszę wydrukować w 2 egzemplarzach. Na umowie proszę nie wpisywać numeru umowy oraz daty podpisania.

Druk umowy dostępny jest również w pokoju  210 w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz
w Biurze Obsługi Interesanta stanowisko nr 5, ul. Mickiewicza 7, w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach: od 8.00 do 15.30, wtorek
w godzinach: od 8.00 do 16.30.

Informacje pod nr tel. 571 – 313 – 710.

Pliki do pobrania

zal_nr_2_wzor_umowy_08.03.pdf0.47MB

Lista rezerwowa OZE - Wzory Dokumentów

TERMIN NA ZŁOŻENIE DEKLARACJI: 02.03.2022 R. GODZINA 15:30

DEKLARACJE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W BIURZE OBSŁUGI INTERESANTA URZĘDU MIASTA TARNOBRZEGA, STANOWISKO NR 5

Pliki do pobrania

zalacznik_nr_1_do_deklaracji_3.pdf0.20MB
zal_nr_1_do_regulaminu_deklaracja_potwierdzajaca.pdf0.34MB
zalacznik_nr_2_do_deklaracji_3.pdf0.28MB

Ogłoszenie o naborze uzupełniającym OZE

OGŁOSZENIE O NABORZE UZUPEŁNIAJĄCYM

do projektu dot. montażu paneli fotowoltaicznych w ramach projektu pn.:  „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”

realizowanego w ramach działania 3.1 Rozwój OZE (Odnawialne Źródła Energii), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,

 

DEKLARACJE PRZYJMOWANE BĘDĄ OD 28.02.2022 R. OD GODZINY 8:00

W BIURZE OBSŁUGI INTERSANTA URZĘDU MIASTA TARNOBRZEGA STANOWISKO NR 1, 5 oraz Kierownik Biura Obsługi Interesantów

Decyduje kolejność zgłoszeń

UWAGA

  1. Wnioskodawca musi być właścicielem/współwłaścicielem/użytkownikiem wieczystym budynku mieszkalnego, na którym będzie montowana instalacja i posiadać dokumenty potwierdzające własność
  2.  Dane zawarte w deklaracji będą weryfikowane w zakresie zgodności z zapisami ksiąg wieczystych i/lub ewidencji gruntów.
  3. Warunkiem podpisania umowy uczestnictwa w projekcie jest nie posiadaniejakichkolwiek zaległych zobowiązań finansowych wobec Miasta Tarnobrzega z tytułu należności podatkowych, opłat za wodę, ścieki, wywóz śmieci itp.
  4. Wykonanie Instalacji możliwe jest też na budynkach nowobudowanych pod warunkiem złożenia oświadczenia, że budynek zostanie zasiedlony do dnia 31 grudnia 2022 roku.

Pliki do pobrania

zal_nr_1_do_zarzadzenia_regulamin_uczestnictwa_mieszkancow_gminy_tarnobrzeg_25.02.2022.pdf0.38MB
zal_nr_4_do_regulaminu_deklaracja_uczestnicta_w_projekcie_edycja_2022.pdf0.26MB
zalacznik_nr_1_do_deklaracji_2.pdf0.20MB
zalacznik_nr_2_do_deklaracji_2.pdf0.28MB
zalacznik_nr_3_do_deklaracji_os._dot._zamieszkania_002.pdf0.29MB

Ważne informacje ws. projektu OZE

  1. Warunkiem podpisania umowy uczestnictwa w projekcie jest  nie posiadanie  jakichkolwiek zaległych zobowiązań finansowych wobec Miasta Tarnobrzega z tytułu należności podatkowych, opłat za wodę, ścieki, wywóz śmieci itp.

    W przypadku posiadania jakichkolwiek zaległych zobowiązań finansowych wobec Miasta zgłoszenie zostanie wykluczone z udziału w Projekcie.
  2. Informujemy, iż Mieszkańcy, którzy  w 2016/2017 rok złożyli w ramach ogłoszonego naboru  Deklaracje oraz Ankietę  udziału w projekcie pn.: „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”  w zakresie dofinansowania instalacji fotowoltaicznej, pod rygorem wykreślenia z listy osób zakwalifikowanych  do projektu mają obowiązek zgłosić wszystkie zmiany danych adresowych oraz kontaktowych. W celu dokonania aktualizacji danych prosimy o kontakt na nr 571-313-710 lub ogniwa@um.tarnobrzeg.pl


Podpisywanie umów z mieszkańcami, którzy złożyli deklaracje w naborze uzupełniającym

Podpisywanie umów z mieszkańcami, którzy złożyli deklaracje uczestnictwa w naborze uzupełniającym tj. w terminie od 28.02.2022 r,. rozpocznie się w terminie od 17.03.2022 r. do 23.03.2022 r.


Przedłużony termin na składanie deklaracji - OZE

OZE - odnawialne źródła energii.

Do 23.02.2022 r. zostaje przedłużony termin na składanie Deklaracji potwierdzających  udział w projekcie z zakresu dofinansowania instalacji fotowoltaicznej pn. „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”.  

Nie złożenie Deklaracji potwierdzającej udział w projekcie skutkować będzie wykreśleniem z listy podstawowej


OZE - odnawialne źródła energii

W zawiązku z uchwałą Zarządu Województwa Podkarpackiego z dnia 29 grudnia 2021 r. o wyborze do dofinansowania projektu pt. „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega” obejmującego montaż instalacji odnawialnych źródeł energii - panele fotowoltaiczne na obiektach prywatnych mieszkańców w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Działanie 3.1 Rozwój OZE informuję, że mieszkańcy, którzy w 2016 r. złożyli deklaracje uczestnictwa i znajdują się na liście podstawowej uczestników projektu zobowiązani są do potwierdzenia woli uczestnictwa w projekcie poprzez złożenie DEKLARACJI aktualizacyjnej lub rezygnacji z projektu w terminie do 18 lutego 2022 r.

Wzór deklaracji oraz rezygnacji w projekcie znajduje się w załączeniu lub w Biurze Obsługi Interesanta UM Tarnobrzeg.

Deklaracje należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urząd Miasta Tarnobrzega, w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg. Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Tarnobrzega z dopiskiem „Mikroinstalacje OZE w  Gminie Tarnobrzeg”.

Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać telefonicznie w Wydziale Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych tel: 571 313 710,  adres ogniwa@um.tarnobrzeg.pl.

Pliki do pobrania

deklaracja_0oWyrk.pdf0.34MB
informacja_dla_uczestnikow_24.01.2022_wgeU3u.pdf0.27MB
zalacznik_nr_1_do_deklaracji_V2nc0P.pdf0.21MB
zalacznik_nr_2_do_deklaracji_wSviKt.pdf0.28MB