
Uprzejmie informuję, że obecnie trwa procedura wyboru ubezpieczenia instalacji. Po podpisaniu umowy zostaną przygotowane aneksy do umów z Mieszkańcami. Planowany termin podpisania aneksu to czerwiec 2023 r. Termin wpłaty II raty uzależniony jest od daty podpisania aneksu do umowy.
W ZWIĄZKU Z TRWAJĄCĄ WERYFIKACJĄ TECHNICZNĄ TERMIN WPŁATY II RATY ZOSTAJE PRZESUNIETY.
Termin wpłaty II raty uzależniony jest od daty zakończenia wszystkich weryfikacji oraz koniecznością podpisania aneksu do umowy.
Planowany termin zakończenia weryfikacji: MARZEC 2023 r.
Planowany termin podpisania aneksu do Umowy z Mieszkańcami: KWIECIEŃ 2023 r.
Planowany termin wpłaty II raty: KWIECIEŃ 2023 r.
Informacja dla Uczestników projektu OZE – fotowoltaika
Uprzejmie informuję, iż 12 października została podpisana umowa z firmą FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K. Kudrowice 12, 95-200 Pabianice Wykonawcą zadania pn.: „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”.
Firma będzie odpowiedzialna za wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie oceny technicznej budynków oraz za montaż instalacji fotowoltaicznych u 673 mieszkańców, z którymi Miasto Tarnobrzeg podpisało umowę uczestnictwa ww. projekcie.
Z uczestnikami Projektu w styczniu 2023 r. zostaną podpisane aneksy do umów uwzględniające kwotę wkładu własnego wynikającą z rozstrzygniętych postępowań przetargowych na:
WAŻNE INFORMACJE
Firma FlexiPower Group zgodnie z umową zorganizuje dla Uczestników projektu spotkanie informacyjne dot. kwestii technicznych i organizacyjnych. Termin i szczegóły spotkania zastaną podane w kolejnej informacji.
KOSZTY MIESZKAŃCA
Zgodnie z zawartą umową uczestnicy projektu pokrywają koszty obejmujące:
Wysokość wkładu własnego dla Mieszkańca zostanie podana po wykonaniu przez firmę FlexiPower Group weryfikacji technicznej.
W zależności od powierzchni użytkowej budynku zostanie ustalona stawka podatku VAT:
koszt na 1 Mieszkańca |
|
MONTAŻ NETTO instalacji fotowoltaicznej |
1 805,85 |
VAT 8 % |
963,12 |
VAT 23 % (w przypadku montażu na budynku mieszkalnym powyżej 300 m2) |
2 768,97 |
WERYFIKACJA TECHNICZNA |
123,00 |
INSPEKTOR |
106,89 |
UBEZPIECZENIE |
kwota zostanie ustalona do końca 2022 r. |
WKŁAD MIESZKAŃCA PRZY VAT 8% |
2 998,86 + koszt ubezpieczenia |
WKŁAD MIESZKAŃCA PRZY VAT 23% |
4 804,71 + koszt ubezpieczenia |
Informacja dla Uczestników projektu OZE – fotowoltaika
Uprzejmie informujemy, iż Miasto Tarnobrzeg w dniu 01.07 br. ogłosiło przetarg na wybór wykonawcy zadania pn.: Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
W postępowaniu wpłynęło 5 ofert, które są poddawane ocenie. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na przełom września/października.
Informacja o podpisaniu umowy z Wykonawcą oraz o kosztach związanych z montażem instalacji zostanie podana na stronie internetowej miasta w zakładce OZE https://um.tarnobrzeg.pl/oze-odnawialne-zrodla-energii
Przypominamy, iż mieszkańcy Tarnobrzega, którzy podpisali umowę z Miastem w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu mogą się zgłaszać po odbiór umowy.
Warunkiem wydania umowy jest brak zaległości finansowych w stosunku do Miasta oraz uregulowane sprawy własnościowe nieruchomości wskazanej w w/w umowie.
Informacje dot. posiadanych zaległości można uzyskać osobiście w Kasie Urzędu Miasta, ul. Mickiewicza 7.
Odbiór umowy: ul. Kościuszki 30, pokój nr 210 w godzinach od 7:30 do 14:00
Podpisywanie umów z uczestnikami projektu dot. montażu instalacji OZE z naboru uzupełniającego
Informujemy, iż od 17 marca br. Miasto Tarnobrzeg rozpoczyna podpisywanie umów w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu z mieszkańcami, którzy złożyli deklaracje udziału w projekcie w naborze uzupełniającym tj. od 28.02.2022 r.
Podpisywanie umów odbywać się będzie do dnia 25.03.2022 r. w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 18.00, pokój 210.
Do podpisania umowy niezbędne jest osobiste stawienie się właściciela lub wszystkich współwłaścicieli. W przypadku składania dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest pełnomocnictwo. W przypadku gdy nieruchomość, w której będą montowane instalacje posiada więcej niż jednego właściciela dopuszcza się wyznaczenie jednej osoby, która będzie reprezentowała wszystkich współwłaścicieli i podpisywała umowę z Miastem. Osoba taka będzie musiała dostarczyć w dniu podpisania umowy pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych współwłaścicieli.
Prosimy o posiadanie ze sobą dowodu osobistego.
Brak podpisu wszystkich właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości skutkować będzie skreśleniem z listy uczestników projektu.
UWAGA!!!
Istnieje możliwość wydrukowania, uzupełnienia i podpisania przez wszystkich Właścicieli/Współwłaścicieli załączonego poniżej wzoru umowy oraz dostarczenia 2 egzemplarzy podpisanej umowy do dnia 25.03.2022 r. do pokoju 210 w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00.
Umowę proszę wydrukować w 2 egzemplarzach. Na umowie proszę nie wpisywać numeru umowy oraz daty podpisania.
Druk umowy dostępny jest również w pokoju 210 w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz w Biurze Obsługi Interesanta stanowisko nr 5, ul. Mickiewicza 7, w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach: od 8.00 do 15.30, wtorek w godzinach: od 8.00 do 16.30.
Informacje pod nr tel. 571-313-710.
Uprzejmie informujemy, iż 27 lipca br. zostało przekazane ogłoszenie o zamówieniu w ramach projektu „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega” realizowanego w ramach działania 3.1 Rozwój OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 01.07.2022r., otwarcie ofert planowane jest na 02.08.2022r.
Przypominamy, iż mieszkańcy Tarnobrzega, którzy podpisali umowę z Miastem w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu mogą się zgłaszać po odbiór umowy.
Warunkiem wydania umowy jest brak zaległości finansowych w stosunku do Miasta oraz uregulowane sprawy własnościowe nieruchomości wskazanej w w/w umowie.
Informacje dot. posiadanych zaległości można uzyskać osobiście w Kasie Urzędu Miasta, ul. Mickiewicza 7.
Odbiór umowy: ul. Kościuszki 30, pokój nr 210 w godzinach od 7:30 do 14:00
OGŁOSZENIE O NABORZE UZUPEŁNIAJĄCYM
do projektu dot. montażu paneli fotowoltaicznych w ramach projektu pn.: „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”
realizowanego w ramach działania 3.1 Rozwój OZE (Odnawialne Źródła Energii), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
DEKLARACJE PRZYJMOWANE BĘDĄ OD 28.02.2022 R. OD GODZINY 8:00
W BIURZE OBSŁUGI INTERSANTA URZĘDU MIASTA TARNOBRZEGA STANOWISKO NR 1, 5 oraz Kierownik Biura Obsługi Interesantów
Decyduje kolejność zgłoszeń
UWAGA
PRZESUNIĘTY TERMIN ODBIORU UMÓW
Z UWAGII NA KONIECZNOŚĆ WERYFIKACJI UMÓW POD KĄTEM:
- zaległości finansowych w stosunku do Miasta Tarnobrzeg,
- poprawności danych.
PRZESUNIĘCIU ULEGA TERMIN ODBIORU UMÓW PRZEZ MIESZKAŃCÓW
NOWY TERMIN ODBIORU ZOSTANIE PODANY W OSOBNYM KOMUNIKACIE
TERMIN NA ZŁOŻENIE DEKLARACJI: 02.03.2022 R. GODZINA 15:30
DEKLARACJE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W BIURZE OBSŁUGI INTERESANTA URZĘDU MIASTA TARNOBRZEGA, STANOWISKO NR 5
Podpisywanie umów z mieszkańcami - uczestnikami projektu dot. Montażu instalacji OZE
W związku z realizacją projektu pn.: „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega” informujemy, iż Miasto Tarnobrzeg od dnia 9.03.222 r. do dnia 16.03.2022 r. rozpoczyna podpisywanie umów z mieszkańcami na montaż instalacji OZE.
W związku z powyższym zapraszamy mieszkańców miasta, którzy złożyli deklaracje udziału w projekcie z listy podstawowej (termin składania deklaracji do 23.02.2022 r.) oraz listy rezerwowej (termin składania deklaracji do dnia 02.03.2022 r)., do podpisania umów w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu.
Podpisywanie umów odbywać się będzie w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 18.00, pokój 210.
Do podpisania umowy niezbędne jest osobiste stawienie się właściciela lub wszystkich współwłaścicieli. W przypadku składania dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest pełnomocnictwo. W przypadku gdy nieruchomość, w której będą montowane instalacje posiada więcej niż jednego właściciela dopuszcza się wyznaczenie jednej osoby, która będzie reprezentowała wszystkich współwłaścicieli i podpisywała umowę z Miastem. Osoba taka będzie musiała dostarczyć w dniu podpisania umowy pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych współwłaścicieli.
Prosimy o posiadanie ze sobą dowodu osobistego.
Brak podpisu wszystkich właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości skutkować będzie skreśleniem z listy uczestników projektu.
UWAGA!!!
Istnieje możliwość wydrukowania, uzupełnienia i podpisania przez wszystkich Właścicieli/Współwłaścicieli załączonego poniżej wzoru umowy oraz dostarczenia podpisanej umowy do dnia 16.03.2022 r. do pokoju 210
w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00.
Umowę proszę wydrukować w 2 egzemplarzach. Na umowie proszę nie wpisywać numeru umowy oraz daty podpisania.
Druk umowy dostępny jest również w pokoju 210 w budynku przy ul. Kościuszki 30, (dawny internat LO, wejście od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), II piętro w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz
w Biurze Obsługi Interesanta stanowisko nr 5, ul. Mickiewicza 7, w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach: od 8.00 do 15.30, wtorek
w godzinach: od 8.00 do 16.30.
Informacje pod nr tel. 571 – 313 – 710.
OZE - odnawialne źródła energii.
Do 23.02.2022 r. zostaje przedłużony termin na składanie Deklaracji potwierdzających udział w projekcie z zakresu dofinansowania instalacji fotowoltaicznej pn. „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”.
Nie złożenie Deklaracji potwierdzającej udział w projekcie skutkować będzie wykreśleniem z listy podstawowej
Podpisywanie umów z mieszkańcami, którzy złożyli deklaracje uczestnictwa w naborze uzupełniającym tj. w terminie od 28.02.2022 r,. rozpocznie się w terminie od 17.03.2022 r. do 23.03.2022 r.
W zawiązku z uchwałą Zarządu Województwa Podkarpackiego z dnia 29 grudnia 2021 r. o wyborze do dofinansowania projektu pt. „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega” obejmującego montaż instalacji odnawialnych źródeł energii - panele fotowoltaiczne na obiektach prywatnych mieszkańców w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Działanie 3.1 Rozwój OZE informuję, że mieszkańcy, którzy w 2016 r. złożyli deklaracje uczestnictwa i znajdują się na liście podstawowej uczestników projektu zobowiązani są do potwierdzenia woli uczestnictwa w projekcie poprzez złożenie DEKLARACJI aktualizacyjnej lub rezygnacji z projektu w terminie do 18 lutego 2022 r.
Wzór deklaracji oraz rezygnacji w projekcie znajduje się w załączeniu lub w Biurze Obsługi Interesanta UM Tarnobrzeg.
Deklaracje należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urząd Miasta Tarnobrzega, w godzinach pracy urzędu lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg. Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Tarnobrzega z dopiskiem „Mikroinstalacje OZE w Gminie Tarnobrzeg”.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać telefonicznie w Wydziale Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych tel: 571 313 710, adres ogniwa@um.tarnobrzeg.pl.
1. WYDŁUŻENIE TERMINU PODPISYWANIA UMÓW Z MIESZKAŃCAMI
Informujemy, iż WYDŁUŻENIU ULEGA TERMIN do 25.03.2022 r. NA PODPISANIE UMÓW z mieszkańcami zakwalifikowanymi do projektu
2. ZAKOŃCZENIE NABORU UZUPEŁNIAJĄCEGO
Z dniem 18.03.2022 r. zakończony zostaje nabór uzupełniajacy do projektu dot. montażu paneli fotowoltaicznych w ramach projektu pn.: „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega” realizowanego w ramach działania 3.1 Rozwój OZE (Odnawialne Źródła Energii), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Uprzejmie informujemy, iż od 31 maja 2022 r., mieszkańcy Tarnobrzega, którzy podpisali umowę z Miastem w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu pn. „Rozwój instalacji OZE w podsektorze budownictwa mieszkaniowego indywidualnego na terenie miasta Tarnobrzega”, mogę się zgłaszać po odbiór umowy.
Warunkiem wydania umowy jest brak zaległości finansowych w stosunku do Miasta oraz uregulowane sprawy własnościowe nieruchomości wskazanej w w/w umowie.
Informacje dot. posiadanych zaległości można uzyskać osobiście w Kasie Urzędu Miasta, ul. Mickiewicza 7.
Odbiór umowy: ul. Kościuszki 30, pokój nr 210 w godzinach od 7:30 do 15:00.