Transmisja sesji rozpocznie się w dniu 27 września 2023 r. o godz. 11.00
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z prac pomiędzy sesjami.
5. Realizacja inwestycji miejskich z wykorzystaniem środków z "Polskiego Ładu" - Informacja. Gospodarka odpadami komunalnymi na terenie Miasta Tarnobrzega.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) przyjęcia Gminnego Progamu Opieki nad Zabytkami Miasta Tarnobrzega na lata 2022-2026,
2) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę w drodze przetargu części nieruchomości położonej w Tarnobrzegu obręb Miechocin,
3) nadania nazwy rondu położonemu w Tarnobrzegu,
4) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Machów,
5) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Machów,
6) określenia trybu postępowania o udzielanie dotacji celowej stowarzyszeniom ogrodowym prowadzącym rodzinne ogrody działkowe na obszarze Miasta Tarnobrzega, sposobu jej rozliczania
oraz kontroli wykorzystania,
7) zmian w budżecie na 2023 rok,
8) zmian w budżecie na 2023 rok,
9) zmian w budżecie na 2023 rok,
10) zmian w budżecie na 2023 rok,
11) zmian w budżecie na 2023 rok,
12) zmian w budżecie na 2023 rok,
13) zmian w budżecie na 2023 rok,
14) zmian w budżecie na 2023 rok,
15) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Tarnobrzega,
16) zarządzenia wyborów Przewodniczącego Osiedla Przywiśle,
17) wyboru ławników do Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Tarnobrzegu na kadencję 2024 - 2027,
18) skargi na działanie Prezesa Zarządu Tarnobrzeskiego Towarzystwa Budownictwa Społeczenego,
19) rozpatrzenia skargi,
20) rozpatrzenia skargi.
7. Sprawy bieżące.
8. Odpowiedzi na interpelację, wnioski i zapytania z poprzedniej sesji.
9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10. Oświadczenia radnych.
11. Zamknięcie sesji.