Web Content Accessibility Guidelines

Kontrast

Kursor

Czcionka

Obrazy

Odnośniki

Ogłoszenie Prezydenta Tarnobrzega dot. przystąpienia do sporządzania mpzp dla terenu „Miechocin-Północ” w Tarnobrzegu

Powrót

PREZYDENT MIASTA TARNOBRZEG
ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg

Tarnobrzeg, dnia 21 listopada 2024 r.

 

OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA TARNOBRZEGA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu „Miechocin-Północ” w Tarnobrzegu oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112),

ZAWIADAMIAM

o podjęciu przez Radę Miasta Tarnobrzega Uchwały Nr XI/90/2024 z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania dla terenu „Miechocin-Północ” w Tarnobrzegu.

Granice obszaru objętego planem szczegółowo określa załącznik do ww. uchwały.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego projektu planu miejscowego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.

Wnioski należy składać na obowiązującym formularzu ustalonym rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U z 2023 r. poz. 2509), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 grudnia 2024 r.

Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędzie Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Tarnobrzega na stronie internetowej pod adresem: https://bip.tarnobrzeg.pl/sprawa-do-zalatwienia/1668/pismo-dotyczace-aktu-planowania-przestrzennego

Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada,
a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Wnioski na formularzu należy składać do Prezydenta Miasta Tarnobrzega, na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adress: um@um.tarnobrzeg.pl  lub elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Tarnobrzega.

Ponadto wykonując obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Tarnobrzega, z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg,
  2. W przypadku wątpliwości , dotyczących  sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych a także przysługujących uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować  z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega – adres e-mail: iod@um.tarnobrzeg.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy  z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 8a, 8b, 8g, 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) i  z art. 39, 46 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) w celu związanym z postępowaniem dotyczącym sporządzania aktu planistycznego.
  4. Źródłem danych osobowych jest gminna ewidencja gruntów, pismo zawierające wnioski lub uwagi złożone przez Wnioskodawcę.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  6. Administrator Danych Osobowych nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych  z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

8. Nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

9. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

11. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

z up. PREZYDENTA MIASTA

Kamil Kalinka
Zastępca Prezydenta

 

 

Pliki do pobrania

materialy_instruktarzowe.pdf0.40MB
OGLOSZENIE_przystąpienie do mpzp_tablica_ogłoszeń.pdf0.12MB
pismo_dotyczace_aktu_planowania_przestrzennego.pdf0.13MB
uchwala_przystapienie.pdf7.67MB