Web Content Accessibility Guidelines

Kontrast

Kursor

Czcionka

Obrazy

Odnośniki

Ogłoszenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Machów III

Powrót

PREZYDENT MIASTA TARNOBRZEGA

ul. Kościuszki 32

39-400 Tarnobrzeg

Tarnobrzeg, dnia 6 lutego 2025 r.

 

OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA TARNOBRZEGA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Machów III

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),

ZAWIADAMIAM

o podjęciu przez Radę Miasta Tarnobrzega Uchwały Nr XVII/181/2025 Rady Miasta Tarnobrzega
z dnia 30 stycznia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego terenu Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Machów III.

Granice obszaru objętego planem szczegółowo określa załącznik do ww. uchwały.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego projektu planu miejscowego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.

Wnioski należy składać na obowiązującym formularzu ustalonym rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U z 2023 r. poz. 2509), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 marca 2025 r.

Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędzie Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Tarnobrzega na stronie internetowej pod adresem: https://bip.tarnobrzeg.pl/sprawa-do-zalatwienia/1668/pismo-dotyczace-aktu-planowania-przestrzennego-wniosek-do-projektu-aktu-uwaga-do-konsultowanego-projektu-aktu-wniosek-o-zmiane-aktu-wniosek-o-sporzadzenie-aktu

Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada,
a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Wnioski na formularzu należy składać do Prezydenta Miasta Tarnobrzega, na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: um@um.tarnobrzeg.pl  lub elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Tarnobrzega. 

 

PREZYDENT MIASTA

(-)

Łukasz Nowak

 
   

 

 

 

 

PREZYDENT MIASTA TARNOBRZEGA

ul. Kościuszki 32

39-400 Tarnobrzeg

Ponadto w związku z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako: RODO) informuje się, że:

  1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega jest Prezydent Miasta Tarnobrzega,  z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, adres e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl;  tel. 15 822 11 49 .
  2. Jeśli ma Pani / Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani / Pana danych osobowych
    w zakresie działania Urzędu Miasta Tarnobrzega, a także przysługujących Pani / Panu uprawnień, może się Pani / Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega za pomocą adresu: iod@um.tarnobrzeg.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Będziemy przetwarzać Pani / Pana dane osobowe w celu przyjęcia / rozpatrzenia Pani / Pana pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego. Podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych będzie
    art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 217 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
    art. 8g, art. 17 pkt 1, art. 13i ust. 3 pkt 1, art. 30 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
    i zagospodarowaniu przestrzennym; rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii
    z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego.
    W przypadkach wyrażenia zgody na udostępnienie danych kontaktowych w postaci numeru telefonu
    lub innych danych uznanych w formularzu za nieobowiązkowe, podstawą przetwarzania Pani / Pana danych będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Pani / Pana zgoda na przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych).
  4. Odbiorcami Pani / Pana danych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych
    na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców stanowią podmioty zapewniające asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych oraz podmioty uprawnione do obsługi doręczeń jak Poczta Polska, podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
  5. Podanie przez Panią / Pana danych osobowych jest niezbędne, w zakresie w jakim przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy prawa (pkt. 3 klauzuli). Niepodanie przez Panią / Pana danych skutkuje niemożliwością zrealizowania sprawy.
  6. W związku z przetwarzaniem Pani / Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługuje Pani / Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
    W sytuacji danych osobowych podanych na podstawie zgody, przysługuje Pani / Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
    na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane kontaktowe do skorzystania z powyższych praw znajdują się
    w pkt. 1 klauzuli.
  7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skarg do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  8. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której dane
    te zostały zebrane, a następnie będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
    z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  9. Pani / Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

PREZYDENT MIASTA

(-)

Łukasz Nowak

 

 
   

 

 

Pliki do pobrania

materialy_instruktażowe.pdf0.40MB
OGLOSZENIE_przystąpienie do mpzp_STRONA_MIASTA.pdf0.15MB
pismo_dotyczace_aktu_planowania_przestrzennego.pdf0.13MB
uchwala_mpzp_machow_III.pdf0.54MB