Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z prac pomiędzy sesjami.
5. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) uchwalenia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na 2023 rok,
2) zmieniająca Uchwałę w sprawie określenia zadań na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu samorządom
powiatowym w roku 2022 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej,
3) zmieniająca uchwałę w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Tarnobrzeg,
4) wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości gruntowych położonych w Tarnobrzegu,
5) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2022 roku,
6) zmian w budżecie na 2022 rok,
7) zmian w budżecie na 2022 rok,
8) wydatków budżetu miasta i miasta na prawach powiatu, które w 2022 r. nie wygasają z upływem roku budżetowego.
6. Sprawy bieżące.
7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania z poprzedniej sesji.
8. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
9. Oświadczenia radnych.
10. Zamknięcie sesji.