1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z prac pomiędzy sesjami.
5. Inwestycje wspólne ze spółdzielniami.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) zasięgnięcia od Komendata Wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników na kadencję 2024-2027,
2) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu
Funduszu samorządom powiatowym w roku 2023 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej,
3) zniesienia pomnika przyrody na rej. 673,
4) określenia wymagań, jakie powienien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie na terenie Miasta Tarnobrzega działalności w zakresie opróżniania
zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych,
5) przyjęcia od Wojewody Podkarpackiego zadania pod nazwą "Doposażenie przejść dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 723 oraz drogi powiatowej nr P3103 w Tarnobrzegu"
realizowanego w ramach "Rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022 - 2024".
6) zmian w budżecie na 2023 rok.,
7) zmian w Wieloetniej Prognozie Finansowej Miasta Tarnobrzega,
8) zmian w budżecie na 2023 rok.,
9) zmian w budżecie na 2023 rok.,
10) zmian w budżecie na 2023 rok.,
11) zmian w budżecie na 2023 rok.,
12) zmian w budżecie na 2023 rok.,
13) zmian w budżecie na 2023 rok.
7. Sprawy bieżące.
8. Odpowiedzi na interpelację, wnioski i zapytania z poprzedniej sesji.
9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10. Oświadczenia radnych.
11. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Miasta
/-/ Bogusław Potański