Budżet obywatelski mocno zaznaczył się w życiu Tarnobrzega. W ostatnich edycjach ponad 3 tysiące mieszkańców, każdego roku, głosowało na pomysły, które potem, już jako zrealizowane, pojawiają się w przestrzeni naszego miasta.
Od 2013 roku, gdy po raz pierwszy wybieraliśmy projekty zgłoszone do budżetu obywatelskiego, zrealizowano w Tarnobrzegu już ponad 100 pomysłów złożonych przez Mieszkańców i wciąż realizowane są kolejne.
Przestrzeń Tarnobrzega zmienia się dzięki Waszej aktywności i Waszym pomysłom.
Dziś chcielibyśmy zaprosić Mieszkańców do dyskusji o tym, jak zmienić budżet obywatelski, żeby jeszcze bardziej odpowiadał on na Państwa potrzeby.
Zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych!
Konsultacje społeczne trwają od dnia 15 lutego 2023 r. do dnia 3 marca 2023 r. Ich celem jest:
1) zebranie opinii i uwag Mieszkańców w sprawie projektu zmian w Regulaminie;
2) zebrania opinii i uwag na temat dotychczas obowiązującego Regulaminu;
3) zebrania uwag na temat harmonogramu przeprowadzania budżetu obywatelskiego;
4) zebrania propozycji odnośnie spraw nie ujętych w projekcie zmian regulaminu oraz dotychczas obowiązującym regulaminie.
Opinie, uwagi, propozycje zmian dotyczące przedmiotu konsultacji, wraz z uzasadnieniem, można składać w formie pisemnej:
1) elektronicznie, za pomocą formularza zamieszczonego na urzędowych stronach internetowych (formularz znajduje się poniżej);
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając na adres konsultacje@um.tarnobrzeg.pl
3) na formularzu papierowym do pobrania w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Tarnobrzega, przy ul. Adama Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg;
4) osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Tarnobrzega, ul. Adama Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg;
5) za pośrednictwem poczty tradycyjnej, wysyłając na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Tadeusza Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg.
Formularz opinii, uwag i propozycji zmian dotyczących przedmiotu konsultacji